יום שישי, 12 באפריל 2013

הקולב הפרחוני והעדין- A hanger with delicate decorations

 A hanger with delicate decorations









 כשהייתי ילדה ראיתי שהיו לנו קולבים כאלו בבית. לא יודעת מי סרג אותם, חשבתי שזה המון עבודה סתם. מי מתבונן על קולבים שתקועים בארון ומכוסים בבגדים?

לאחרונה קולבים אלו קיבלו חיים חדשים ואני רואה יוצרות רבות שמכינות כל מיני סריגות סביב כל מיני קולבים.
הייתי חייבת לנסות. זה ממש דגדג לי באצבעות.
וזה כ"כ פשוט:
מוצאים קולב פשוט של פעם (ישר ולא המשולשים של היום) זה החלק הכי קשה.
מתחילים לסרוג עיגול ולאחר כ 2-3 שורות מפסיקים להוסיף עיניים והעיגול מתחיל להיות כעין צינור או קונוס.
ממשיכים בצבעים שונים ובתכים שונים (חצאי עמודים עמודים שלמים ועוד)
עד שזה ארוך מספיק לצד אחד של הקולב.
סורגים בדיוק אותו דבר מחדש (עם צבעים ודוגמאות שונות) לצידו האחר של הקולב.
מלבישים את הקולב ומחברים בין 2 החלקים בכל דרך שנראית לכם.
בוחרים פרח מהאוסף
והנה הקולב הלבוש בכל הדרו.





כמו שניתן לראות אני תמיד מתלבטת איזה פרח באמת לשים ומה מתאים


יש אין סוף שיטות ודוגמאות, זה ממש "אין" עכשיו ברשת.
אעלה פוסטים נוספים בהמשך. קלים יותר ומגוונים לא פחות
שבת שלום

תגובה 1:

  1. אני חושבת שאם מרפדים את הקולב מתחת לסריג זה גם מאד שימוש לחולצות עדינות שהקצה של הקולב עושה בהן בליטות מכוערות שנשארות עומדות גם אחרי שלובשים. לא חייבים מילוי מיוחד - גם רצועת טריקו או בד אחר שמלפפים על העץ יספיק, כל עוד לא תהיינה גבשושיות שיבלטו מתחת לסריג.
    מאד נחמד.
    סוף סוף יהיה לי מה לעשות הפרחים :-)
    שבת שלום

    השבמחק