יום רביעי, 6 במרץ 2013

lovely crochet flowers-פרחי קרושה קסומים




lovely crochet flowers


פרחי קרושה קסומים


הפעם אני רוצה להראות ופחות לכתוב. ראשית משום שיש המון כניסות מארצות שלא דוברות עברית ותאמינו לי שהתרגום בגוגל מצחיק....ושנית אין לי כוח לכתוב. הרגע סיימתי לסרוג ולצלם ויש לי דחף אימפולסיבי לפרסם.
מתחילים עם הפלסטיק שמתחת לפקק של כל בקבוק. בוחרים חוטי סריגה ועובי מסרגה תואם.





מתחילים לסרוג חצאי עמודים סביב הפלסטיק עד סופו. מסיימים בתך שטוח.







סורגים כמה עיני שרשרת ומדלגים אותו מספר של חצאי עמודים ונכנסים עם תך שטוח לחצי עמוד. ככל שתבחרו לסרוג יותר עיני שרשרת כך עלי הכותרת של הפרח יהיו גדולים יותר ולהיפך. הנה כך:

סריגת עלה כותרת: תך שטוח, עין שרשרת,ומס עמודים עד סיום הקשת. שוב עין שרשרת ותך שטוח לסיום. ועוברים לעלה הכותרת הבא וחוזר חלילה.....



מחליפים צבע. עם החוט והצבע החדש נכנסים מהצד האחורי של הפרח מסביב לתך שמחבר בין הקשתות. כך זה נראה מאחור. שלב זה נעשה בחלק האחורי של הפרח.

סורגים (כמו בשלב הקודם) עיני שרשרת. (אחד יותר מסבב קודם) ומחברים שוב לחלק שמגשר בין הקשתות וכך זה נראה מאחור
 ומקדימה:
 סביב סביב מאחור עד שמגיעים לתחילת העבודה עם החוט החדש:

וכמו עלי הכותרת הקודמים שוב סריגת עלה כותרת. ראו הוראות בשלב הקודם.



החלפת חוט וצבע. סריגת עיני שרשרת וחיבורם לשורה הקודמת כדי לסרוג שורת עלי כותרת שלישית וחדשה וכך זה נראה מאחור:

 ומלפנים:







שורה חדשה ואחרונה:





בשורה זו סרגתי עמודים כפולים כדי לתת גובה לעלי הכותרת. אפשר לשחק עם העניין כרצונכם בכל שלב


סיום: סורגת חצאי עמודים בסיום , מסביב לכל עלה כותרת . נותן עומק וגוון. לעיתים יהיה צורך לסרוג פעמיים אותו תך באותו מקום, כפעמיים לאורך כל עלה כותרת, כדי למנוע "בטן" לפעמים אני אוהבת ליצור נפח, תלוי.....


 יש באמצע חור גדול ואפשר למלא אותו בפרחים סרוגים אחרים, כפתורים או כל קישוט אחר:


הנה כל שלל הפרחים בגינה שלי בצירופים שונים כל פעם:






אשמח שתשתפו אותי ביצירות שלכם
לילה טוב


3 תגובות:

  1. , envirme un esquema para poderlo tener mejor, te voy agradecer mucho, mi correo es rosaferr@hotmail.com. Bendiciones para ti. Preciosas las flores, te pediria por favor si Muchas gracias por ser tan generosa y compartir tus ideas con nosotras. puedes

    השבמחק