יום רביעי, 14 בנובמבר 2012

My first Granny square project

MY FIRST GRANNY SQUARE PROJECT
פרויקט ריבועי סבתא הראשון שלי




הכל התחיל עם הרצון שלי לעשות סוף סוף פרויקט של ריבועי סבתא
והתחלתי לסרוג





הוראות לסריגת ריבועים אלו אפשר למצוא ממש בכל מקום. ולא רק ריבועים....יש כ"כ הרבה דברים שאנשים יצירתיים מכינים שזה ממש מחמם את הלב לראות. מתארת לעצמי שבמידה ותקלידו בגוגל ריבועי סבתא באנגלית תקבלו המון אינפורמציה....

אז התחלתי לסרוג אבל לא היה לי שום מושג מה אני הולכת לעשות או להכין...ולא היה לי מושג איך מחברים את הריבועים זה לזה....כל כך הרבה "לא יודעת" שפשוט המשכתי עם מה שידעתי... עד שהיו לי כבר מספר לא מבוטל של ריבועים.

התחלתי לחבר אותם בדרך מגוונת. ידעתי שאני לא רוצה לעשות דוגמא שחוזרת על עצמה כי חששתי שאשתעמם ולא אסיים אז התחלתי לשחק עם הצבעים הגדלים והצורות:

חיברתי ארבע:




ואליהן ריבוע ענקי בצבע אחד:


וקיבלתי משהו כזה:


והמשכתי והמשכתי וטעיתי ותיקנתי ופיספסתי....ומה שנחמד זה שלא רואים את השגיאות וזה נהדר....
חיברתי כמה כאלו לריבועים קטנים אחרים:


ויצא פסיפס

ואז התעייפתי מלחבר ריבועים זה לזה והתחלתי פשוט לסרוג מסביב את אותה הדוגמא. זה היה קל יותר ופחות מסובך ופחות החלפת צבעים.



אפשר לראות כאן כמה סרגתי מסביב



ואז קרה דבר נורא. לא היתה שום פורפורציה כי לא היה לי שום תכנון וזה היה ארוך וצר....אז סרגתי עוד ועוד....וקיויתי לטוב.

האמת שפרויקט זה לקח לי כמה חודשים טובים. כל פעם עזבתי להכין משהו מהיר יותר אבל תמיד חזרתי אליה....




 ומה יצא?


שמיכת תינוק?

מפת שולחן? 

קישוט לכורסה?






לא יודעת... החלטתי לתת אותה מתנה ומחר היא תסע לבית חדש....מקווה ששם יחליטו מה טוב עבורה....









היה מסע ארוך ומייגע אבל נהדר לסיים ולתת לאנשים אהובים. להתראות פרויקט ראשון שלי....


https://www.facebook.com/simply.ruthie?ref=hl


4 תגובות:

  1. מאוד יפה! כל הכבוד. הצבעים יפים ומתאימים גם לספה. מקסים

    השבמחק
  2. היי אני אוהב אותך
    בקרתי
    אני רוצה שתבוא לבקר אותי כמו שלך
    הצטרף אליי ..

    אני עושה עבודה מצוינת
    http://www.cicileydi.com/2012/11/organizer.html

    בהצלחה לך

    השבמחק