יום שלישי, 16 ביולי 2013

-סיכת ראש נחמדת-Hairpin-

-סיכת ראש נחמדת-Hairpin-





בפוסט זה אין הרבה חידוש.
ראיתי המוני סיכות - ראש ברשת, ואני מכינה מידי פעם כל מיני סיכות, קשתות ושאר דברים יפים לפי הזמן שיש לי או לפי החשק (בעצם לפי החשק).

נוצר לי מרווח זמן קצר בין מטלות והתחלתי להכין סיכות ראש אלו.
אין צורך בהרבה מילים:

בחרתי סיכות שניתן לקנות בכל חנויות היצירה ובכלל

  
הוצאתי את אוסף הפרחים שהכנתי ועדיין לא החלטתי מה הם יהיו


וליתר בטחון הוצאתי גם קשתות (הפעם לא אדגים קשתות, זו נטייה שלי להוציא יותר ממה שצריך....)


כמובן אוסף הסרטים שלי......


שלוש ארבע ולעבודה:
בחרתי סרט וסיכה שאני רוצה לעטוף
(בכל העבודה אני משתמשת להדבקה בדבק חם)


הופכת את הסיכה לצד הפנימי ומורחת שכבה דקה של דבק חם בקצה. מחברת את קצה הסרט.


יש לצרוב/לשרוף את קצוות הסרטים למניעת פרימה. מעבירים את קצה הסרט ליד אש בתנועות הלוך וחזור מהירות.


הסרט מודבק.


הוספתי פרח מקרושה שהכנתי ומוסבר כיצד בפוסט קודם שלי (לא זוכרת איזה....תחפשו ותמצאו נדמה לי בהסבר על קשת השיער )


עוד סיכה:
(כאן רואים שאני משתמשת בכל מיני סרטים גם כאלו של מתנות שקיבלתי או מחנויות שאוהבות לארוז עם המון סרטים. פרסומת לחנות ובכוונה השתמשתי כי בסוף נשארו לי הקווים הנחמדים בצד הפנימי)


כמו שניתן לראות


סיכה זו נראתה לי מאד ריקה ובלי אופי . לכן השקעתי בה מחשבה בעיצוב


פרח אחד לא מספיק....תראו בסוף הפוסט איך שדרגתי.....


עוד סיכה





 בלי הרבה מילים....כבר תפסתם את העניין....נכון?!





אמרו לי לצאת החוצה ולצלם את הפריטים באור השמש כמה שהם צדקו.
הנה הסיכות 
עם הסרטים 
הפרחים 
הכפתורים 
מחכים לראש של איזו ילדה, נערה או אישה עם (או בלי) כיסוי ראש....ובכלל






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה