יום שני, 3 בספטמבר 2012

MANDALA WORKSHOP / FAMILY VACATION


   
-MANDALA   WORKSHOP 
   

                   FAMILY VACATION  

      

הצילו. הבלוג שלי גווע.


פתחתי את הבלוג בשלהי שנת השבתון שלי.
שנה בה תרגלתי נשימות ורוגע.
שנה בה יצרתי וגיליתי תחומי עניין ישנים מחדש.
כיום, בתחילת ספטמבר, אני מרגישה רחוקה מימים של ציפורים בחלון...מימים של התבוננות. כיום אני שוב בעבודתי כיועצת .
האם יש חיים לבלוג בלי להזין אותו?
האם הוא יתמוסס?
אולי ימצא חיים חדשים?
אין לי מושג.


באוגוסט יצאנו לחופשה משפחתית. הבנות הגדולות ביקשו להכין בעצמן מנדלות ומצאנו את עצמינו יוצרות כשהבנים בבריכה....היה מלכד, ממכר ומרגיע. אפילו אביחי יצר לעצמו מנדלה.

והנה ארבל בת ה-3 מתאמנת....
בפוסט קודם הסברתי איך להכין מנדלות על קנבס. הנה לפניכם אותה טכניקה רק בחופשה.
תמונות אחרונות מדמדומי שנת חופש. סדנא משפחתית נשית.
תחל שנה וברכותיה.








                             




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה